מובילי דעה/ משפיעניות

שיווק באמצעות משפיעניות ובלוגריות צובר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב כאמצעי לקידום מכירות מוביל, בסט דיגיטל עושה סדר בדברים ומביאה לכם סקירה על התחום על מנת שתוכלו להשתמש נכון בכלי השיווקי הזה, אז איך לבחור משפיענית? איך עובד מודל התשלום? כל הפרטים בכתבה של שולמית.

מובילי דעה/ משפיעניות

איך לבחור נכון משפיענית רשת?

כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים בבלוגרית לקידום, ראשית יש לבדוק את סוג הקהל ואת המוצרים שהיא משווקת, התאמה מדויקת של פרופיל הבלוגרית ישפיע על אפקטיביות ואותנטיות הקמפיין, בנוסף יש לבדוק נתוני צפיות והיקף התפוצה, לא כל מיש שיש לה עשרות אלפי עוקבים זה אומר שהם עוקבים רלוונטים ומקומיים, לאחר מכן יש להחליט את סוג הקמפיין האם ללכת על הקמפיין סטורי או פוסט עם תוכן ותמונה.

לאן להפנות את הקהל בקמפיין?

ההפנייה בקמפיין משתנית מסוג הפלטפורמה, במידה ומדובר על סטורי או פוסט באינסטגרם העדיפות היא להפנות ישירות פרופיל העסק באינטסגרם, אך כמובן שניתן ורוצי במקביל אף להפנות ישירות לאתר הרשמי של העסק או לדף נחיתה שניתן לעקוב ולמדוד את התנועה שהגיעה מהקמפיין ואף לצבוע את הקהל ולשווק לו מחדש בכלים נוספים.

הלהיט החדש- סטטוס בווטאספ

באמצעות סטטוס בווטאספ ניתן להגיע ישירות לקהל הלקוחות ובאחוזי המרה גבוהים מאוד יחסית לשאר פלטפורמות, זאת מכיוון שווטאספ יש לכל אחד וזוהי האפליקציה הכי שימושית לבעלי סמארטפונים, היתרון בווטסאפ שניתן לשלוח קישורים המפנים ישירות לווטסאפ העסקי וכך ליצור לידים חמים ורלוונטים.

 אינסטגרם

מהו מודל התשלום לבלוגרית?

התשלום לבלוגרית משתנה בהתאם לפופולריות שלה ולהיקף הקהל, במידה והקמפיין מנוהל באמצעות סוכנות ניתן לקבל תוצאות טובות יותר במחירים יותר טובים. 

לבחירת בלוגרית לעסק שלך לחץ כאן:

לשיתוף המאמר:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

שו"ת דיגיטלי

עלות לקמפיין משפיעניות מקצועי יכול לנוע בין 2500 ל10,000 תלוי באופי הקמפיין ובמטרות

מצד אחד לסטטוס יש יותר צפיות בטווח הקצר היות והוא נעלם אחרי 24 שעות כך שאם נרצה משהו ארוך טווח נשתמש בפוסט.

התשובה היא: גם וגם, קידום אורגני דורש סבלנות ואורך רוח אבל לטווח הארוך זה משתלם, קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו, כמובן שגם קידום ממומן עוזר לקידום האורגני של האתר ולשיפור האתר במנועי החיפוש.

כי אצלנו תשלמו פחות ותקבלו יותר, היות ואנחנו מבצעים מכרזי רכש מוזלים עבורכם ומבצעים בקרה שוטפת על כלל הקמפיינים, כולל ניהול מלא של הקמפיין והפקת דוחות.

במהלך הקמפיין ובסיומו אנחנו שולחים מידע מפורט על התקדמות הקמפיין, כמות הקלקות, חשיפות ומשפרים את יחסי ההמרה לאורך כל הקמפיין.

מאמרים אחרונים