קידום ממומן, מנוע צמיחה שהוא חובה לעסק

הסיבה מספר אחת לבצע קידום ממומן לאתר מכירות היא להגיע לראש הדף בגוגל.

חברות משקיעות במבצעים ממומנים בגוגל מכיוון שהוא יעלה את האתר שלהן על גבי דפי התוצאות של מנועי החיפוש. זה יעזור להם להגדיל את התנועה והמכירות.

כאשר אתה שוקל את סוג הקידום שאתה רוצה לבצע, וודא שאתה משקיע במשהו שיניע את התנועה הרלוונטית בדרך שלך.

—הרבה חברות בימים אלה יתנו חסות לפרסום באתר של צד שלישי, שם תהיה להם הזדמנות להזכיר את המוצר/שירות שלהם. המבצעים הממומנים האלה יכולים לעשות הרבה לעסקים. הם מאפשרים לך להגיע לקהל גדול יותר ולפרסם את העסק שלך לאנשים בעלי תחומי עניין שונים.

קידום ממומן יכול להיות דרך יעילה מאוד לחברות להגיע לקהל היעד שלהן ולקבל לקוחות חדשים. זה יכול להיות דרך יעילה להרחיב את קו המוצרים שלך, וזה יכול לעזור לך להגיע לאנשים בתעשיית המטרה שלך שאולי לא יודעים עליך.

בעוד שאנשים רבים מתנגדים לרעיון לשלם עבור פרסום, ישנם יתרונות רבים הנלווים לכך. קידום ממומן יאפשר לחברה שלך לחשוף את עצמה בפני לקוחות פוטנציאליים בענף שאולי לא יודעים עליהם. זה חשוב לכל עסק שמחפש לצמוח ולמצוא לקוחות חדשים.

יצירת משפך שיווקי באמצעות קורס מקדים או וובינר

קידום ממומן יכול להתבצע בדרכים רבות ושונות בהתאם לאופי המוצר הנמכר ומי הלקוחות. לדוגמה, אם יש לך מוצר הדורש הכשרה כלשהי לפני שניתן יהיה להשתמש בו, אז קורס מקוון אודות אופן השימוש במוצר זה עשוי לעבוד היטב

קידום ממומן הוא דרך טובה לקדם מוצר הדורש הכשרה מסוימת על מנת להשתמש בו. הסיבה לכך היא שהקורס ייתן ללקוח את כל המידע הדרוש לו בכדי לקבל החלטת רכישה.

לשיתוף המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

שו"ת דיגיטלי

קמפיין לידים רלוונטי בעיקר למוצרים/ שירותים שיש תהליך מכירה ארוך לעומת אתר מכירות של מוצרים שהשאיפה שהלקוח יסלוק את עצמו באתר ללא התערבות נציג

CPA זה תמחור של פרסום  במודל תשלום פר חשיפה,

CPC זה מודל תשלום פר הקלקה

במקרים שאנחנו רוצים טראפיק נעדיף CPC לעומת מקרים שנרצה הטמעת מותג ונעדיף חשיפה.

התשובה היא: גם וגם, קידום אורגני דורש סבלנות ואורך רוח אבל לטווח הארוך זה משתלם, קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו, כמובן שגם קידום ממומן עוזר לקידום האורגני של האתר ולשיפור האתר במנועי החיפוש.

כי אצלנו תשלמו פחות ותקבלו יותר, היות ואנחנו מבצעים מכרזי רכש מוזלים עבורכם ומבצעים בקרה שוטפת על כלל הקמפיינים, כולל ניהול מלא של הקמפיין והפקת דוחות.

במהלך הקמפיין ובסיומו אנחנו שולחים מידע מפורט על התקדמות הקמפיין, כמות הקלקות, חשיפות ומשפרים את יחסי ההמרה לאורך כל הקמפיין.

מאמרים אחרונים