ממשק חדשני לפרסום בערוצי תוכן ובקבוצות ווטסאפ ומיילים

תהליך רכישת הפרסום מתבצע באופן עצמאי
בתור מפרסם כל מה שצריך לעשות זה:

1️⃣לבחור ערוץ רלוונטי
2️⃣לנסח את המודעה /לצרף תמונה
3️⃣לבצע תשלום בהתאם לחבילת ההפצה
והפרסום יוצא לדרך🏃🏼‍♂️

שירותי פרימיום שאנחנו מספקים

✅ ניסוח וקופירייטינג למודעה
✅ עיצוב מודעה
✅ הטמעת אנליטיקס באתר/דף נחיתה לצורך ניתוח מקורות הגעה לאתר

מהו מדד הפלטפורמות?

מדד הפלטפורמות הינו דירוג כל פלטפורמה בהתאם לכדאיות הפרסום באותה פלטפורמה

הציון נקבע לפי 3 פרמטרים עיקריים

💎 היקף חשיפה (מספר משתמשים)

💎 פילוח קהל (גברים/נשים/צעירים/מקצועי ועסקי)

💎 פילוח אזורי (יכולת למקד פרסום לפי אזורים)

אנחנו בודקים את הנתונים האלה באופן שוטף באמצעות משובי מפרסמים וכלי אוטומציה דיגיטליים

לשיתוף המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

שו"ת דיגיטלי

קמפיין לידים רלוונטי בעיקר למוצרים/ שירותים שיש תהליך מכירה ארוך לעומת אתר מכירות של מוצרים שהשאיפה שהלקוח יסלוק את עצמו באתר ללא התערבות נציג

CPA זה תמחור של פרסום  במודל תשלום פר חשיפה,

CPC זה מודל תשלום פר הקלקה

במקרים שאנחנו רוצים טראפיק נעדיף CPC לעומת מקרים שנרצה הטמעת מותג ונעדיף חשיפה.

התשובה היא: גם וגם, קידום אורגני דורש סבלנות ואורך רוח אבל לטווח הארוך זה משתלם, קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו, כמובן שגם קידום ממומן עוזר לקידום האורגני של האתר ולשיפור האתר במנועי החיפוש.

כי אצלנו תשלמו פחות ותקבלו יותר, היות ואנחנו מבצעים מכרזי רכש מוזלים עבורכם ומבצעים בקרה שוטפת על כלל הקמפיינים, כולל ניהול מלא של הקמפיין והפקת דוחות.

במהלך הקמפיין ובסיומו אנחנו שולחים מידע מפורט על התקדמות הקמפיין, כמות הקלקות, חשיפות ומשפרים את יחסי ההמרה לאורך כל הקמפיין.

מאמרים אחרונים