אוטמציה להזנקת יחסי ההמרה, כל הטיפים החמים

אוטמציה שיווקית ביכולתה לשפר פלאים את יחסי ההמרה באתר וכמובן לייעל את כל התפעול וההתנהלות השוטפת מול הלקוחות.

על מנת לעשות סדר בדברים נחלק את הסוגיה לשלושה חלקים:

  • אוטומציה בשלב הקמפיין.
  • אוטומציה לאחר שהלקוח נסלק.. (שימור)
  • אוטומציה כדי שהמערכת תעבוד בשבילך ולא הפוך.

שילוב של אוטומציה במהלך הקמפיין יעזור במיטוב תוצאות הקמפיין, דיוק הקמפיין, וכמובן טיפול בטראפיק/ לידים המגיעים מהקמפיין, כלים שימושיים לחלק זה: בוט ווטאספ, מערכת לידים, פופאפ לכידת הגולשים לשיפור יחסי המרה ויצירת אינטרקציה עם הגולש.

אוטמציה לאחר ההמרה..  המרה מבחינתנו זה כל עמידה ביעד שהגדרנו בקמפיין, זה יכול להיות רישום לניוזלטר, הרשמה לקורס, השארת ליד, רכישה בחנות איקומרס, מה שחשוב כאן זה לקחת את הלקוח הממיר ולהכניס אותו למסע של שימור, חימום וכו' על מנת להגביר את הסיכויים שימיר שוב ויחזור לרכוש אצלנו, כחלק מזה נבנה תוכנית של מספר מיילים עם תוכן וחומרים רלוונטים ונשלח ללקוח בהתאם ללו"ז שיוגדר.

אוטמציה כדי לחיות טוב יותר החלק הזה הוא הכי חשוב להצלחת העסק, ברגע שתפעול העסק נעשה בצורה יעילה ומתוכננת היטב, ניתן לפרוץ החוצה ולצמוח בקלות, 

מה זה אינטגרומט? 

אינטגרומט הוא כלי המאפשר חיבור בין שלל אפליקציות ומערכות בהתאם לצורכי העסק.
אינטגרומט, מגוון אינטגרציות

 חיסכון בעלויות כוח אדם

על ידי חיבור של מערכות העסק ניתן לחסוך בעשרות שעות של כוח אדם חודשי, בתהליך איפיון שאנחנו עושים לעסק אנחנו מגלים פעמים רבות שעל ידי הטמעה של כמה אוטמציות קטנות בהשקעה של כמה מאות שקלים נחסך ללקוח הוצאה של אלפי שקלים בחודש.

מבין האוטמציות שאנחנו עושים:

  • סנכרון כל הערוצים של קבלת הלידים, כולל ווטסאפ, מייל, פייסבוק ועוד.
  • עדכון פרטים באתר מטבלאות גוגל שיטס.
  • שליפת נתונים מכרטיס לקוח ישירות על ידי הלקוח. (סטטוס משלוח, קבלת חשבונית ועוד)
לשיתוף המאמר:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

שו"ת דיגיטלי

קמפיין לידים רלוונטי בעיקר למוצרים/ שירותים שיש תהליך מכירה ארוך לעומת אתר מכירות של מוצרים שהשאיפה שהלקוח יסלוק את עצמו באתר ללא התערבות נציג

CPA זה תמחור של פרסום  במודל תשלום פר חשיפה,

CPC זה מודל תשלום פר הקלקה

במקרים שאנחנו רוצים טראפיק נעדיף CPC לעומת מקרים שנרצה הטמעת מותג ונעדיף חשיפה.

התשובה היא: גם וגם, קידום אורגני דורש סבלנות ואורך רוח אבל לטווח הארוך זה משתלם, קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו, כמובן שגם קידום ממומן עוזר לקידום האורגני של האתר ולשיפור האתר במנועי החיפוש.

כי אצלנו תשלמו פחות ותקבלו יותר, היות ואנחנו מבצעים מכרזי רכש מוזלים עבורכם ומבצעים בקרה שוטפת על כלל הקמפיינים, כולל ניהול מלא של הקמפיין והפקת דוחות.

במהלך הקמפיין ובסיומו אנחנו שולחים מידע מפורט על התקדמות הקמפיין, כמות הקלקות, חשיפות ומשפרים את יחסי ההמרה לאורך כל הקמפיין.

מאמרים אחרונים